‘Zundertse Selectie’ voor oefenduel tegen NAC Breda op zondag 5 juli 2015 in voorbereiding

woensdag 24 juni 2015, 22:00

Afgelopen seizoen hebben alle clubs die spelers bijdragen aan de Zundertse Selectie hun positie kunnen handhaven. NAC Breda zal eveneens met een sterk elftal naar Sportpark de Wildert willen toekomen. NOAD willen we op het veld terugzien bij beide ploegen (Nooit Opgeven, Altijd Doorzetten). Spelers van de Zundertse Selectie kunnen hun ploeg komend seizoen op een nog hoger niveau brengen en NAC wil een sterk elftal maken voor het begin van de Jupiler League om zo snel mogelijk weer terug te keren naar het hoogste niveau. De wedstrijd begint om 14.00 uur en uiteraard ben je al vanaf ongeveer 13.00 uur van harte welkom op ons veldterras.

Spelers zijn geselecteerd uit de eerste elftallen van Moerse Boys, VVR, VV Wernhout, VV Achtmaal, VVR en VV Zundert. Voor de negentiende editie is Ludwig van de Wouw de coach van de ‘Zundertse Selectie’. De wedstrijd zal geleid worden door scheidsrechter Stijn Berben.

De spelers die geselecteerd zijn voor de “Zundertse Selectie” zijn aan de voorbereiding begonnen. De komende weken zal er nog een aantal maal getraind worden om als team de aanval in te kunnen zetten. De selectie bestaat uit:

Elftalbegeleider

Verzorger

Spelers
VV Moerse Boys
VV Zundert
VVR
VV Wernhout
VV Achtmaal

Ludwig van de Wouw

Sjoerd Willemsen

Ruud Verheijen

Tom Magielse, Ronals Rombouts, Harron de Leeuw, Daan van de Broek, Sjoerd Broos
Frenk Zagers, Pieter Dictus, Wim Kas, Olivier van Hassel, Fabian Nelemans
Tom Mensen, Joris van Ham
Chris van Aert, Frans Dams
Roy Nouws, Niek Elst

Het oefenduel Zundertse Selectie – NAC Breda begint zondag 5 juli 2015 om 14.00 uur op ‘Sportpark de Wildert’ aan de Wildertsedijk 22 te Zundert. Kaarten zijn aan de kassa verkrijgbaar. De muzikale omlijsting wordt verzorgd ‘DJ Frans’.

Vragen of suggesties? Stuur voor 1 juli a.s. een e-mail naar voetbalzundert@gmail.com