RSV JO11-1 - Zundert JO11-1 (1 - 6)

zaterdag 1 februari 2020, 10:00

RSV JO11-1 - VVZundert JO11-1 1-6 (competitie)

Het moment is daar, de start van de voorjaarsreeks. De JO11-1 heeft in twee oefenwedstrijden lekker gevoetbald en nu is het tijd voor de competitie. Ze nemen het op tegen RSV JO11-1. Een oude bekende, al twee keer nam Zundert het op tegen hen, maar zonder overwinning. In de beker werd er verloren met 3-4 en in de najaarscompetitie werd er 2-2 gespeeld.

Wederom startte Zundert weer goed. Veel duels werden er gewonnen en het team creëerde kansen. De 0-1 werd al snel gemaakt door middel van een corner, goede voorzet en de middenvelder kon de bal zo binnen schieten. De 0-2 viel ook al in het eerste kwartier, wederom door een corner. Na de time-out kwam RSV goed terug, ze creëerde enorm veel kansen, ze stuitte constant op de sterk spelende keeper van Zundert. Daarnaast miste ze ook nog geluk in de afronding.

Na rust was Zundert weer scherp gesteld en ging weer enorm veel duels winnen. Ze hielden goed stand en gaven weinig kansen weg. Zundert kreeg nog een paar corners mee, de varianten werden goed uitgevoerd, maar er werd niet meer uit gescoord. Net voor de time-out zette het team nog een goede aanval op en scoorde nog een keer, 0-3. Hierna gaf RSV zich nog niet gewonnen en vocht terug, maar stuitte wederom op de keeper van Zundert.

Na de time-out ging het weer gelijk op, RSV was vooral aan het aanvallen, maar Zundert hield goed stand en gaf niks meer weg. Ondanks alle aanvallen van RSV, scoorde Zundert nog een mooie goal uit de counter, 0-4. Toen scoorde onze stoere mandekker zijn lang verwachte goal van het seizoen! Een enorm mooi afstandsschot die de kruising in vloog, 0-5. De laatste goal van Zundert was weer een prima uitgespeelde counter, 0-6. RSV maakte in de laatste minuten nog een mooi afstandsschot waardoor de eindstand bepaald werd, 1-6.

Het was vandaag weer een leuke pot tegen RSV, veel kansen en mooi voetbal van beide partijen. Volgende week staat de tweede competitiewedstrijd op het programma tegen Unitas’30. Deze wordt thuis gespeeld om 09:30. Tot volgende week.