VV Zundert - VV Waspik (3-3)

zaterdag 15 april 2017, 10:00

VV Zundert – VV Waspik

Zaterdag 15 april werden we om 10 uur startklaar op het sportpark verwacht. Dus we verzamelden om 9.15 uur en konden gaan omkleden. We moesten tegen Waspik, en de vorige wedstrijd was ook een lastige, dus we moesten goed ons best doen. Om 10 uur klonk het fluitsignaal. Iedereen moest nog even wakker worden, of we moesten nog even onze posities zoeken, want in de 1e helft wist Waspik zelfs 2 keer het doel te vinden. Zo was de ruststand 0-2. In de rust even iedereen wakker geschud, zodat we fris aan de 2e helft konden beginnen. We konden wel merken dat we wakker waren want in de 1e minuut wist Julia er gelijk 1 in te schieten. 1-2, zo gaat het beter. In de 3e minuut was het weer raak, ook nu was Julia de doelpuntenmaker. Na 3 minuten hadden we onze achterstand dus weggewerkt, 2-2. We gingen er vol tegenaan, er waren kansen over en weer, maar het duurde tot de 18e minuut voor Merel de keeper kon passeren. Jawel, nu stonden we met 3-2 voor. Nu proberen om de voorsprong te behouden. Helaas lukte dit niet want in de 23e minuut wist Waspik de 3-3 binnen te schieten. Er waren nog wel kansen, maar dit was de eindstand. Ons team was teleurgesteld dat ze niet hadden gewonnen, maar de 2e helft hebben ze absoluut weer heel goed samengespeeld. En meer was er vandaag niet te behalen. Op naar de volgende wedstrijd.