Zundert JO11-1 - Terheijden JO11-1 (0 - 5)

zaterdag 25 januari 2020, 11:00

Zundert JO11-1 - Terheijden JO11-1

Vandaag spelen de jongens en meisjes van de JO11-1 van Zundert de laatste vriendschappelijke wedstrijd voor de competitie. Ditmaal spelen ze thuis tegen Terheijden. Een iets zwaardere tegenstander dit keer, want deze jongens waren 8e geworden in de tweede klasse.

De JO11-1 was zeker niet onder de indruk van de tegenstander en speelde gewoon aanvallend voetbal. De eerste 20 minuten speelde Zundert weer sterk en creëerde een aantal kansen, maar Terheijden kreeg ook kansen. Na deze 20 minuten werden er te veel duels verloren en Terheijden kreeg de overhand. De spits van Terheijden scoorde een mooi afstandsschot en zo kwamen zij terecht op 0-1 voorsprong. Vlak voor rust scoorde Terheijden nog een afstandsschot, waardoor de stand 0-2 werd.

Na rust begon Zundert dapper aan de tweede helft. Helaas kon de ploeg niet scoren. Er werd de hele wedstrijd rommelig gevoetbald met weinig rust aan de bal aan beide kanten. Omdat Terheijden weer de duels aan het winnen was scoorde zij daardoor weer met een afstandsschot, 0-3. Zundert kreeg nog een paar kansen tegen het einde, maar maakte niets af. Terheijden scoorde weer en het werd 0-4. Vlak voor het einde van de wedstrijd scoorde Terheijden nog een keer waarmee ook de eindstand bepaald werd. 0-5.

De trainers hebben veel positieve punten gezien in de wedstrijd waar de ploeg verder op kan bouwen. Daarnaast ook een aantal verbeterpunten, maar daarvoor zijn de oefenwedstrijden. Zundert speelde wel enorm dapper en met veel lef!

We bedanken Terheijden voor de sportieve wedstrijd en wensen ze veel succes in de competitie. Volgende week spelen de jongens en meisjes van de JO11-1 van Zundert uit bij een oude bekende RSV. Na een nederlaag en gelijkspel daar, is het tijd voor een overwinning. Tot volgende week.