15 nieuwe scheidsrechters

donderdag 23 juni 2022, 16:00

Dag corona, welkom Scheidsrechters!

Eindelijk! Na 2 jaar konden we op het laatste moment dit seizoen nog een scheidsrechtercursus doen onder begeleiding van de KNVB. 11 jongens en 4 meisjes stonden klaar om hier aan te beginnen .

Twee avonden de regels zowel theoretisch als in de praktijk doornemen.

Op het veld was het wat wennen. Dit juist omdat er kinderen bij waren die nog nooit op het veld hadden gestaan voor het begeleiden van een wedstrijd. Maar de kenners bij VV Zundert hebben weer talentjes gespot. Jawel, als scheidsrechter kan je ook gescout worden. Dit is wat veel mensen niet weten. Talenten die worden zowel begeleid bij vv Zundert als bij de KNVB. En als je hierin doorbreekt kun je wat van de wereld zien en tevens van je hobby je beroep maken en een leuk centje verdienen.

Nu even terug naar de kanjers van de cursus. Die ga je aankomend seizoen tegenkomen in het veld want deze zijn goed bevonden door onze scheidsrechtercoördinator en de  KNVB.

Zij hebben hier terecht een certificaat voor ontvangen. Volgend seizoen verzorgen we weer nieuwe cursussen  in de gemeenten Zundert. Dus als je hier aan mee wil doen geef je dan tijdig op. Want zonder scheidsrechters geen voetbal!