200ste wedstrijd voor Wim Kas

woensdag 5 juni 2019, 12:00

Wim Kas

Voor de nacompetitie wedstrijd tegen Gilze, werd Wim Kas in het zonnetje gezet. Dit was namelijk zijn 200ste wedstrijd in Zundert 1. Wim is een echt voetbaldier en mist niet veel wedstrijden, hierdoor kan hij al op 26 jarige leeftijd die mijlpaal bereiken.

Wim staat bekend om z’n, haast on-Zunderste, mentaliteit. Hij pakt regelmatig een zak met ballen mee, om alleen, extra voor zichzelf te trainen. Wim, ook bekend als de longen van v.v. Zundert of de marathonman, is een echte teamspeler. Eentje die je past mist als hij er niet bij is. Hij is op iedere positie in de achterhoede of op het middenveld inzetbaar.

Hij heeft alles over voor de voetbal, gaat voorop in de strijd met passie en inzet. Een echte Zundert-man, die ook trainer en leider van Zundert JO17-1 is. Ook hier eist hij het maximale van z’n spelers. En de jeugd, in een lastige leeftijd, accepteert dit van hem.

Hij is een ideale speler voor de trainers, zijn doen nooit tevergeefs een beroep op hem. Voor iedere klus is hij inzetbaar. Zelfs als kok om voor de derby tegen VVR een echte sportmaaltijd te bereiden. Soms mag hij meer met z’n vuist op tafel slaan.

Wim zette met een belangrijk doelpunt in deze wedstrijd z’n jubileum luister bij. Op naar de 202 wedstrijden nog in dit seizoen!