250ste wedstrijd Wim Kas

maandag 3 oktober 2022, 17:00

250ste wedstrijd Wim Kas

De eerste thuiswedstrijd van het seizoen, was voor Wim Kas z’n 250ste in het eerste van v.v. Zundert. Hiervoor werd hij in het zonnetje gezet. Terecht want Wim is een echte v.v. Zundert man.

Hoewel Wim is Wim. Een man met een eigen visie en een eigen kijk op zaken. Stoïcijns doet hij de zaken om zijn manier. Onverstoorbaar naast en op het veld. Wim is een winnaar en wil hier ver voor gaan. Toen we hem vroegen: “moeten we nog iets speciaals noemen over deze 250 wedstrijden”, gaf hij zonder nadenken aan dat het er zonder blessures, schorsingen en vooral Corona al veel meer hadden kunnen zijn.

De Wim-wijze is ook extra trainen voor zichzelf. Hardlopen of individueel op het sportpark. Hij pakt regelmatig een zak met ballen mee, om alleen, extra voor zichzelf te trainen. Wim, is steeds belangrijker voor het team geworden. Van linksback nu een vast waarde op het middenveld. Maar net zo makkelijk laatste man als er een beroep op hem wordt gedaan vanwege de vele blessures in de laatste linie.

Hij is een ideale speler voor de trainers, zijn doen nooit tevergeefs een beroep op hem. Voor iedere klus is hij inzetbaar. Wim zette ook in z’n 250ste wedstrijd een goede prestatie neer. Met veel power schakelde hij de aanvallers van Philippine uit en bemoeide zich met de opbouw. Mede door deze druk van achteruit won Zundert overtuigend met 5-0.

Wim van harte gefeliciteerd en we hopen nog lang van je te mogen genieten in het mooie roodzwarte shirt.

Op de foto jubilaris Wim Kas met de bloemen voor 250 wedstrijden Zundert 1 tussen voorzitter Sacha Gommers (rechts) en bestuurslid Technische zaken Eduard van Elsacker (links).