Aanpassing kantine prijzen

woensdag 26 augustus 2020, 21:00

Prijsaanpassingen

De drankprijzen in de kantine zijn al ruim 3 jaar niet meer aangepast. De laatste aanpassing is van 2017. De inkoopkosten en overige kosten zijn wel gestegen. We zijn geen commerciële instelling en willen niet het onderste uit de (koffie en thee) kan. Wel hebben we de laatste jaren gemerkt dat we bij uitwedstrijden meer moesten betalen voor onze consumpties dan in onze eigen kantine.

Daarom zijn de prijzen van de dranken voor dit seizoen verhoogd met gemiddeld €0,20. We hanteren hier nog steeds prijzen onder het niveau van veel horeca of andere verenigingen. En de sfeer in de kantine en de gastvrijheid van onze kantinemedewerkers zijn natuurlijk onbetaalbaar.

We reken op jullie begrip. Zeker in deze periode met Corona maatregelen waarin we als vereniging nog beter op de kosten moeten letten.