Afscheid van Alex en Rob

zaterdag 20 juni 2020, 9:00

Afscheid van Alex en Rob.

Afgelopen donderdag werd tijdens de seizoen afsluiting van Zundert 1 ook stilgestaan bij degene die stoppen. Dit terwijl er genoten werd van de voortreffelijke verzorgde barbecue van Jaap bij café De Ossekop. Na 5 jaar de rol van assistent trainer te hebben ingevuld heeft Alex Verheijen besloten op te stoppen. Alex heeft in zijn tijd als assistent, net als in zijn periode als speler promotie en degradatie meegemaakt. Gelukkig viel er vaker wat te vieren, dan te treuren. Alex heeft de opmars van de vierde klasse naar de tweede klasse volop meegemaakt. In het huidige niet afgemaakte seizoen werd ook weer volop voor de ereplaatsen meegedaan in de derde klasse.

Rob Luijten heeft ook besloten te stoppen met selectie voetbal. Hij gaat verder in een van de elftallen van de overige senioren (de indeling is nog niet bekend). Rob debuteerde in 2010 in Zundert 1 en heeft afgelopen oktober z’n 200ste officiële wedstrijd voor de hoofdmacht gespeeld. Dus met zo’n 20 wedstrijden per seizoen mocht Rob zichzelf een vaste waarde in Zundert 1 noemen. Schorsingen en haperende hamstrings en lastige liezen waren de enige zaken die Rob van meer wedstrijden afgehouden hebben. Als stoere verdediger was Rob een nachtmerrie voor veel aanvallers op de velden in Brabant en Zeeland.

Tijdens de afsluiting werden beiden nog eens in het zonnetje gezet en ontvingen een mooi aandenken aan hun tijd bij Zundert 1. Onder luid applaus werd er nog een glas gedronken op de toekomst, waarin we Alex en Rob zeker terugzien op het sportpark.

Mannen, bedankt en tot snel!

Zonder Alex en Rob zal de selectie van 2 juli tot en met 12 juli beginnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het zogenaamde eerste blok. Onder leiding van trainers Jack Sweres en Etienne Hereijgers zal iedereen voor z’n kans gaan, ook degene die overkomen van de JO19.

Op donderdag 2 juli en 9 juli zullen we ook de clubavond in de kantine doorgang proberen te laten vinden. Dit om ook te testen hoe dit mogelijk is met in achtneming van anderhalve meter. Goed weer is hierbij wel zeer gewenst.