Afsluiting Jeugdseizoen

maandag 23 mei 2022, 12:00

Zaterdag 21 mei was de afsluiting van het seizoen voor de jeugd.

De meeste teams speelden de laatste wedstrijd en konden zich daarna goed vermaken op het sportpark. Er was een gezellig terras, een BBQ, opblaasbare speeltoestellen en natuurlijk altijd de bal. Er is veel gevoetbald door de jeugd. Een schitterende afsluiting van het voetbalseizoen.

De komende weken zal het feestseizoen voortgezet worden met de jubileum activiteiten.

Vicevoorzitter Corné Verschuuren stond nog even stil bij het vreemde Corona seizoen vol maatregelen en beperkingen. Hij gaf aan vooral blijdschap te voelen dat er nu weer gevoetbald en gefeest kan worden. Verder werd de saamhorigheid en bereidheid om elkaar te helpen teams compleet te krijgen geroemd. Er is heel wat geappt om iedere zaterdag alle teams op het veld te krijgen.

Voorzitter van de jeugdcommissie Ludwig van de Wouw stond daarna stil bij de sportieve successen, de inzet van leiders, trainers en ouders en het realiseren van een team onder de naam Voetbal op Maat.

Ludwig werd zelf nog even in het zonnetje gezet door Bianca van de Wouw. Ludwig gaat het stokje in oktober overdragen, waardoor dit z’n laatste seizoen afsluiting jeugd was.

Als goed gebruik werd ook de verjaardag van onze clubmascotte Stanneke gevierd. Stanneke trakteerde de kinderen nog op een lekker ijsje en werd er gezongen voor de jarige.

Daarna ging de BBQ aan, de tap open en bleef het nog lang gezellig op sportpark de Wildert.

Foto album met meer foto's