Aftreden Eslie

dinsdag 20 april 2021, 18:30

Aftreden Eslie

Tijdens de algemene ledenvergadering van afgelopen maandag 19 april is afscheid genomen van Elsie Siemons. Afscheid als bestuurslid, maar gelukkig niet als speelster en organisator van activiteiten en feestjes. Eslie werd nog even in het zonnetje gezet voor haar inzet en bedankt voor haar getoonde verantwoordelijkheid.

Eslie heeft reeds in juli aangegeven haar taken als bestuurslid kantinezaken/ activiteiten neer te willen leggen. Door de uitgestelde algemene ledenvergadering werd de periode toch nog verlengd. Gelukkig blijft Eslie wel haar talloze andere taken uitvoeren. Zowel bij de Roodzwarte Harten, de activiteitencommissie senioren als bij de festiviteiten in en om de kantine gaat zij met veel plezier verder. Dit zijn ook de taken waar zij energie van krijgt en waar haar kwaliteiten liggen. De bestuurlijke taken pasten achteraf toch minder goed dan ze vooraf had ingeschat. Jammer, want de invulling was prima.

Wij willen Eslie bedanken voor haar tijd, inbreng en enthousiasme in de bestuursvergaderingen en veel plezier wensen met de belangrijke taken die ze blijft doen. De vacature is intussen nog niet ingevuld. Heb je interesse of ken je iemand die geknipt is voor deze functie, maak deze interesse kenbaar bij een van de bestuursleden. Zij geven u graag meer informatie.