Algemene ledenvergadering kijkt naar de toekomst

dinsdag 29 oktober 2019, 17:30

Algemene ledenvergadering kijkt naar de toekomst

De drukst bezochte algemene ledenvergadering in jaren stond vooral in het teken van het komen en gaan van bestuursleden. John Mathijssen nam afscheid als penningmeester na twee termijnen en een jaar blessuretijd. Ook in z’n laatste jaar kon hij weer zwarte cijfers presenteren. Hij laat Zundert kerngezond achter na z’n ambtsperiode.

Ook Charles van Elsacker, na 24 jaar en Jacqueline Backx na 11 jaar hoofdbestuur namen afscheid. Zij werden zelfs toegevoegd aan de eregalerij met vrijwilligers met buitengewone verdiensten. Charles werd benoemd tot erelid en Jacqueline tot lid van verdienste. Meer hierover in een apart nieuwsbericht.

Nieuw in het bestuur verkozen werden Eslie Siemons, Ludwig van de Wouw, penningmeester Frank van Loon en voorzitter Sacha Gommers. Sacha neemt het stokje van ad-interim voorzitter Fred Verheijen over. Fred werd ook voor drie jaar verkozen als bestuurslid.

Na stil te hebben gestaan bij de leden die ons het afgelopen jaar ontvallen zijn, werd er traditiegetrouw stilgestaan bij de vorige algemene ledenvergadering. Vervolgens nam Fred de kantine mee langs de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar aan de hand van een mooie Powerpoint presentatie. Mooi om altijd weer op een rijtje voorbij te zien komen, hoeveel er in 1 jaar gebeurt binnen de verenging. Ook de cijfers kregen, begrijpelijkerwijs, de goedkeuring van de vergadering.

Tenslotte werd aangekondigd dat het komende seizoen zal worden benut om tot een toekomstvisie 2020-2030 te komen. Hier wordt nadrukkelijk input gevraagd van de leden en vrijwilligers om tot een breed gedragen plan te komen. Communicatie hierover volgt binnenkort, maar wij hopen op veel actieve inbreng. Dus een toekomst visie door en voor de leden!

Na de rondvraag werd de vergadering afgesloten en werd er nog een glas gedronken op de vereniging en al haar leden. De handen konden wel een verkoelend glas gebruiken, na een avondje klappen voor vertrekkende bestuursleden, gekozen bestuursleden, mooie cijfers en andere gerealiseerde zaken.

Op naar weer een mooi roodzwart jaar!