Algemene ledenvergadering

zaterdag 21 november 2020, 10:30

Algemene leden vergadering v.v. Zundert

Normaal staat de algemene ledenvergadering van v.v. Zundert in oktober op de agenda. Zo ook dit jaar. Door de maatregelen m.b.t. het Coronavirus kon deze geen (fysieke) doorgang vinden. De nieuwe datum, 7 december, komt ook te vroeg. Omdat we bij v.v. Zundert voor maximalisatie voor onze leden zijn gegaan tijdens deze Coronacrisis, hanteren we dit principe ook voor de algemene ledenvergadering. Vanuit de wetgeving rondom Corona hebben verenigingen 4 maanden langer de tijd om dit te organiseren. Voor 1 mei 2021 moet deze dus gehouden zijn. Het bestuur wil ook graag verantwoording afleggen voor de gemaakte keuzes en de plannen voor dit seizoen.

v.v. Zundert heeft gekozen om voor een fysieke algemene ledenvergadering te gaan, zolang dit een optie is. Mocht er voor 1 maart 2021 nog geen duidelijkheid zijn dat dit georganiseerd mag worden, dan zullen we noodgedwongen overschakelen naar een online versie.

Dus samengevat, de algemene ledenvergadering van 7 december gaat niet. Zodra de regelgeving het toelaat om met voldoende mensen af te spreken gaan we dit organiseren. De leden ontvangen hiervan op de gebruikelijke wijze een uitnodiging. Is er 1 maart nog geen zicht op een datum, dan wordt via dezelfde wijze een online meeting uitgeschreven.