Algemene ledenvergadering

maandag 27 september 2021, 17:00

Algemene Ledenvergadering 18 oktober

Maandag 18 oktober wordt, voor alle leden en ‘ouders van jeugdleden’ in de kantine de jaarlijkse ledenvergadering gehouden.

Nadat we in april de “anderhalf” jaarvergadering hebben gehouden, staat nu dus eigenlijk de “half” jaarvergadering op het programma. Hiermee trekken we het schema weer recht en kan het afgelopen seizoen verantwoord en afgesloten worden. De vorige editie was online via TEAMS. De komende vergadering zal conform de geldende maatregelen weer in de vertrouwde kantine gehouden worden.

Naast de gebruikelijke terugblik op de periode tussen de jaarvergaderingen is er een inkijkje in de toekomst.  Op 12 maart 2022 bestaan we 90 jaar, dus we hebben dit seizoen een jubileumjaar. Door de maatregelen vanwege COVID-19 zijn er verder geen grote agendapunten.

Wel  zijn de gebruikelijke verkiezingen aan de orde. Er staan twee verkiezingen op de agenda deze avond. Frank van Loon (penningmeester) en Eduard van Elsacker (portefeuille technische zaken) zijn beide aan het einde van de huidige termijn. Frank heeft er 2 enerverende Corona seizoenen op zitten als penningmeester. Eduard zit intussen 4 jaar in het hoofdbestuur. Beide stellen zich herkiesbaar voor een nieuwe termijn van 3 jaar.

De statutaire termijn voor een bestuursfunctie is drie jaar, volgens een schema dat bezetting en continuïteit borgt. Tijdens de vergadering zal hierover toelichting worden gegeven tijdens de stemrondes.

Mochten deze 2 kandidaten gekozen worden door de algemene ledenvergadering, dan zijn er nog steeds 2 vacatures in het hoofdbestuur. De portefeuilles Sponsoring, Kantine & Activiteiten zijn nog vacant.

Ingevolge artikel 12 van de statuten is het de leden vrij (tegen)kandidaten aan te dragen. De namen van deze kandidaten dienen minstens een half uur voor aanvang van de vergadering schriftelijk in het bezit te worden gesteld van de secretaris Dick Havermans. Bovendien moet deze kandidaatsstelling ondertekend zijn door tenminste drie andere leden. Alle leden hebben één stem. Jeugdleden/ouders hebben 1/5 stem. De verkiezing zal schriftelijk plaatsvinden. De vergadering start om 20:00 uur. Vanaf 19:30 uur is de kantine open en gelegenheid het verslag van de vorige ledenvergadering in te zien.

Ben je niet in de gelegenheid de vergadering fysiek bij te wonen maar wel via TEAMS, stuur dan even een bericht aan info@vvzundert.nl. Als blijkt dat er veel behoefte is aan een online optie bekijken we de mogelijkheid om dit toe te voegen.

Met sportieve groet,

Hoofdbestuur v.v. Zundert