Alternatieve activiteiten

maandag 26 oktober 2020, 18:30

Alternatieve voetbalactiviteiten jeugd v.v. Zundert

Nu we door de landelijke Corona maatregelen geen wedstrijden mogen spelen, zijn we bij v.v. Zundert natuurlijk weer druk bezig geweest met een alternatief programma. Voor de jongste jeugd zijn ernaast de wekelijkse trainingen die nog wel doorgaan, sinds afgelopen zaterdag techniektrainingen onder de noemer “trainen als een prof”. Hier worden de fijne kneepjes van het voetbalvak in een circuitvorm extra aangescherpt.

Voor de oudere jeugd is er de “Covitaal” competitie. Onderling worden wedstrijdjes gespeeld waar punten mee te verdienen zijn. De teams worden samengesteld door het trekken van kaarten. De aas ontvangt dubbele punten. Hiermee wordt het fanatisme behoorlijk aangewakkerd.

Maatschappelijke rol

Hoewel we nog niet altijd de steun van de landelijke en vooral van de lokale overheid voelen, nemen we onze verantwoordelijkheid om kinderen te laten sporten. Dit is een goede uitlaatklep. Daarom zijn de trainingen en deze activiteiten op zaterdag niet alleen voor leden, maar ook niet-leden kunnen aansluiten. Laat even vooraf weten dat je mee wil doen door een mailtje te sturen naar ludwig@vvzundert.nl Je ontvangt dan informatie over de tijden en de huidige regels m.b.t. Corona maatregelen.