Autotaalglas Breda blijft hoofdsponsor jeugd

vrijdag 24 juni 2022, 20:30

Autotaalglas Breda blijft hoofdsponsor jeugd

2013. Een memorabel jaar. Beatrix was tot 30 april nog koningin, Chris Froome won de 100ste editie van de Tour de France, het boek GIJP won de NS publieksprijs, Wake me up! Van Avicii stond weken op nummer 1 in de Top40, maar nog belangrijker Autotaalglas Breda werd hoofdsponsor van de jeugd van v.v. Zundert.

2013.  Een aantal van onze huidige jeugdspelers zat nog in de luiers of moest zelfs nog geboren worden. En toen al prijkte de naam van Autotaalglas Breda op de shirts van de Zundertse jeugd.

Autotaalglas, wijd en zijd bekend om het vervangen en herstellen van autoruiten heeft dus onlangs het jeugdhoofdsponsorschap verlengd. Hierdoor prijkt de naam van Autototaalglas weer op alle mooie roodzwarte shirts van al onze jeugdteams. VV Zundert-voorzitter Sacha Gommers en directeur Cynthia Kahini - Dils van Autotaalglas Breda schudden de handen na de verlening van het contract. Cynthia nam de sponsoring over van haar vader Jan Dils. Jan is een gewaardeerd oud-speler van Zundert die helaas vanwege blessures te vroeg moest stoppen.

De samenwerking is vrij uniek. Autotaalglas sponsort al 9 seizoenen! Dit worden er dus minimaal 11! Bij veel verenigingen behelst de sponsoring slechts 1 team, of dienen jeugdleden zelf shirts via de vereniging aan te schaffen.  De jeugdspelers en jeugdleiders van Zundert zijn dan ook wekelijks erg trots om goed verzorgd binnen de krijtlijnen te komen. Daarom een welgemeend: “dankjewel”, namens alle jeugdleden en jeugdleiders. Zij hopen nog jaren op een sportieve manier de naam van AutototaalglasBreda op het shirt te mogen dragen en te promoten.

Heb je ruitschade?

Laat je ruit repareren of vervangen door onze jeugdhoofdsponsor

Autotaalglas Breda

Konijnenberg 45a