Behind the scene

maandag 23 september 2019, 17:00

Behind the scene bij v.v. Zundert

Een kijkje achter de schermen, waarin we laten zien dat er een aantal zichtbare en minder zichtbare zaken gerealiseerd zijn de afgelopen weken. Erg mooi om te zien dat onze vrijwilligers iedere keer weer met nieuwe ideeën komen om zaken te verbeteren, verfraaien of optimaliseren. En dat er altijd weer actief naar gehandeld wordt.

Alle jeugdleiders ontvingen de afgelopen weken al schitterende polo’s waarin we nog uniformer en professioneler ogen. Hiermee kunnen onze leiders onze club nog beter representeren. Afgelopen weekend hebben ook degene die de rol van wedstrijdcoördinator vervullen een mooi representatieve outfit gekregen, waarin zij duidelijk herkenbaar zijn. Dit is belangrijk zeker nu zij ook taken die voorheen door de heren van de accommodatie commissie werden uitgevoerd, op zich gaan nemen.

Diezelfde accommodatie commissie heeft gezorgd dat er weer een mooie en stevige afrastering rond het B-veld staat. En als klap op de vuurpijl zijn er onderstellen om de doeltjes ter transporteren naar het veld en terug naar de opslagplaats in de laan tussen de velden.

De medische staf heeft voor alle jeugdteams weer goede EHBO trommels verzorgd en voor de oudere jeugdteams zelfs een verzorgingstas met extra hulpmiddelen om blessures te voorkomen of behandelen.

De activiteitencommissie maakte ditzelfde weekend bekend dat Tygo en Raff Jongenelen de fotowedstrijd “ik ga op vakantie en neem mee..” hadden gewonnen. Een mooie foto, waarbij zij net voordat zij aan een gevaarlijke klimtocht begonnen, toch nog aan v.v. Zundert dachten. En zo scherp waren om beide kanten van de sjaal te tonen aan de fotograaf!” van harte gefeliciteerd! En over foto’s gesproken clubfotografe Jeannette was weer druk in de weer om alle elftalfoto’s te maken. Dit zullen binnenkort weer in de kantine, op de website en op print verschijnen. Zo heeft iedere speler een aandenken aan ieder seizoen. Leuk voor nu, en zeker ook voor later. Je ziet ze nu al wel eens voorbij komen op Facebook van tientallen jaren geldeden!

Ook ging een andere prijswinnaar dit weekend de lucht in. Jesse de Bakker had een rondvlucht gewonnen met de loterij tijdens de penaltybokaal en mocht een supergave rondvlucht in een vliegtuig maken. Piloot en sponsor van deze tocht Gerry van de Wouw zorgde voor een onvergetelijke middag.

Alle bovenstaande activiteiten en initiatieven in een weekend waarin ook nog gewoon gevoetbald werd en er een leuke jeugdclinic voor leden en niet-leden werd georganiseerd. Op dit soort momenten blijkt maar meer eens dat vele handen licht werk maken. En dat we met behulp van sponsoren, leden en vrijwilligers heel veel voor elkaar krijgen.