Betaalpassen uitgereikt

dinsdag 28 februari 2023, 10:00

Betaalpassen

Op vrijdag 13 januari hebben wij gecommuniceerd dat we de tijdelijke cashlozefase na de inbraak omzetten in definitief geen contant geld accepteren in de kantine. Betalen is dus alleen nog mogelijk doormiddel van pinnen.

Ook kondigden we de komst van individuele passen voor de jeugdspelers uit de lichtingen onder de O15 teams aan. Nu is het zover. Deze kunnen ouders via de Knipp-app opwaarderen.

Zie hieronder de instructie en meest gestelde vragen. Op speciaal verzoek kunnen we ook individuele passen aan andere leden beschikbaar stellen indien dit gewenst is. U kunt hiervoor contact opnemen met dick@vvzundert.nl

De teampassen zijn uitgereikt aan de leiders. Via hen ontvang je verdere informatie.

De KNIP app vereenvoudigt het opwaarderen van je clubcard, het hebben van een teamrekening, het overmaken naar- en het geld vragen aan je teamgenoten.

>> Downloaden KNIP app

De KNIP app is gratis te downloaden in de App Store en Google Play Store.

Daarna wijst het zichzelf. Toch beseffen we dat de KNIP app vragen kan oproepen, daarom is we een zogeheten FAQ opgesteld op website van de leverancier. https://help.twelve.eu/hc/nl/articles/360000990383-KNIP-app-uitleg

Opwaarderen

De betaalpassen (rekeningen) kunnen op verschillende manieren worden opgewaardeerd. Bij de kassa met de paslezer, via de KNIP app of www.mijnkniponline.nl