Blijf fit, blijf in beweging

maandag 16 maart 2020, 10:00

Blijf fit, blijf bewegen. Doe mee met de challenges!

Zundert activeert leden om zelfstandig door te trainen

Je merkt pas wat je mist, als je het niet meer hebt. Zo is het dus ook met voetballen. Geen voetbal op TV, geen wedstrijdje kijken op het sportpark en nog erger niet zelf voetballen of trainen.

Hopelijk kunnen we over een aantal weken weer aan de slag. Dit is nu nog onduidelijk. We moeten ook voorzichtig zijn en de adviezen van het RIVM opvolgen en respecteren. Dat neemt niet weg, dat je voor jezelf kunt blijven trainen. Wat hardlopen voor de conditie, wat oefeningen doen om de spieren soepel te houden. Maar ook met een balletje werken aan je skills en balgevoel. Lekker in de tuin of tegen een blinde muur. Werken aan je aanname, je passing etc.

De jeugdleden ontvangen via de team app regelmatig opdrachten in de vorm van challenges. Op de website zullen deze aan het nieuwsbericht worden toegevoegd, zodra er nieuwe komen. Deel je verrichtingen!