Cadeautje voor Autotaalglas

zaterdag 7 maart 2020, 10:00

Cadeautje voor Autotaalglas

Dit is al het zevende seizoen dat de jeugd van v.v. Zundert met de naam Autototaalglas op de borst speelt. Hier komt volgens het vorig jaar verlengde contract nog zeker 2 jaar bij. En er is een optie op meer. Daarnaast prijkt de naam op een aantal reclameborden op de tribune en rond het veld.

Om deze trouwe sponsor te bedanken ging een kleine delegatie van v.v. Zundert op visite bij Autotaalglas in Breda. Voorzitter van de sponsorcommissie Kees de Waard, huisfotografe Jeannette Damen en voorzitter van de jeugdcommissie Ludwig van de Wouw kwamen niet met lege handen. Voor zo’n goede, trouwe en royale sponsor neem je natuurlijk een cadeautje mee.

Na rondgekeken te hebben in het bedrijf is er kort bijgekletst met directrice Cynthia Kahini – Dils. Vervolgens werd het cadeau overhandigd.  Een nieuw ingelijst shirt werd dankbaar in ontvangst genomen en gaat een mooie plaats in het bedrijf krijgen.

Dit bezoek met dit cadeau doen we niet zomaar, want we zijn ons enorm bewust hoe gelukkig wij mogen zijn met zo’n goede en trouwe sponsor. Echt uniek! En Autotaalglas sponsort dus al 7 seizoenen!

Bij veel verenigingen behelst de sponsoring slechts 1 team, of dienen jeugdleden zelf shirts via de vereniging aan te schaffen. Vaak spelen we dan ook tegen een bonte verzameling van shirts. De jeugdspelers en jeugdleiders van Zundert zijn dan ook wekelijks erg trots om goed verzorgd binnen de krijtlijnen te komen. Daarom een welgemeend: “dankjewel”, namens alle jeugdleden en jeugdleiders. Zij hopen nog jaren op een sportieve manier de naam van Autototaalglas op het shirt te mogen dragen en te promoten.

Op de foto overhandigt voorzitter van de Jeugdcommissie een fraai ingelijst Autotaalglas v.v. Zundert shirt aan directrice Cynthia Kahini – Dils.

Heb je ruitschade?

Laat je ruit repareren of vervangen door onze jeugdhoofdsponsor Autotaalglas Breda

Konijnenberg 45a

4825 BC Breda