Contractverlenging Jack Sweres bij v.v Zundert.

donderdag 19 december 2019, 20:30

Contractverlenging Jack Sweres bij v.v Zundert.

v.v. Zundert en Jack Sweres gaan minimaal 1 jaar verder met elkaar. De samenwerking bevalt beide partijen prima.

Clubs en trainers in het amateurvoetbal lijken steeds vroeger met elkaar om de tafel te gaan over het verlengen of beëindigen van contracten. Waar vroeger het evaluatiemoment in de winterstop lag, komt dit steeds vroeger in het seizoen te liggen. Voor v.v. Zundert geen probleem, daar de samenwerking lekker loopt.

Jack Sweres (57) is bezig aan zijn eerste seizoen bij v.v. Zundert. De Prinsenbekenaar greep met zijn team maar net naast de eerste periodetitel. Waarna het ook in de tweede periode weer volop meedoet om de prijzen.

Sweres lijkt op z’n plaats bij de roodzwarten. Op donderdag strijdt hij mee tijdens de Quizavond, op de Algemene Ledenvergadering was hij van de partij en ook de coaching en begeleiding van het Onder-23 team neemt hij op een enthousiaste wijze voor z’n rekening. Goed om te zien dat hij zo ook echt onderdeel van de vereniging wordt.

Maar het belangrijkste is toch wel dat de trainingen goed van niveau zijn. En dat er een strijdbaar team staat, waarin de supporters zich herkennen. In deze jonge groep krijgt iedereen kansen om zich te laten zien, waardoor de honger en drive om goed te presteren optimaal getoond wordt. Uit de gebruikelijke individuele gesprekken met de selectiespelers met de technische commissie kwam dit ook duidelijk als positief punt naar voor.

De oud-speler van NAC, VC Vlissingen en Baronie was na zijn actieve spelersloopbaan onder meer trainer van Rood Wit, Virtus, Internos, Baronie en de jeugd van NAC Breda.