Contractverlening Jack Sweres

vrijdag 18 december 2020, 16:00

Contractverlenging Jack Sweres bij v.v Zundert.

v.v. Zundert en Jack Sweres gaan minimaal 1 jaar verder met elkaar. De samenwerking bevalt beide partijen prima. De herbstmeister en de ex-prof kijken uit naar een volledig seizoen zonder Corona onderbrekingen

Jack Sweres (58) is bezig aan zijn tweede seizoen bij v.v. Zundert. De Prinsenbekenaar stond met z’n team vorig seizoen in de afgebroken competitie qua verliespunten op de tweede plaats en was nog volop in de run voor promotie. Ook het huidige seizoen verloopt succesvol met het behalen van de tweede ronde van de beker en een ongeslagen koppositie.

Vorig jaar gaven we al aan dat Sweres op z’n plaats bij de roodzwarten. Niet alleen bij trainingen en wedstrijden is hij van de partij. Ook wanneer de handen uit de mouwen gestoken dienen te worden op de klusdag is hij van de partij. Net als bij de vrolijke en droeve momenten die we dit seizoen als club hebben meegemaakt. Goed om te zien dat hij zo ook echt onderdeel van de vereniging wordt.

Maar het belangrijkste is toch wel dat de trainingen goed van niveau zijn. Ook tijdens de Corona maatregelen is steeds getraind op wat maximaal toegestaan was. Er staat een strijdbaar team, waarin de supporters zich herkennen. In deze jonge groep krijgt iedereen kansen om zich te laten zien, waardoor de honger en drive om goed te presteren optimaal getoond wordt. Uit de gebruikelijke individuele gesprekken met de selectiespelers met de technische commissie kwam dit ook duidelijk als positief punt naar voor.

De oud-speler van NAC, VC Vlissingen en Baronie was na zijn actieve spelersloopbaan onder meer trainer van Rood Wit, Virtus, Internos, Baronie en de jeugd van NAC Breda.