Coördinatoren gezocht

donderdag 29 juli 2021, 7:30

Coördinatoren gezocht

We zoeken dus iemand die een paar keer per jaar een dag(deel) de taak als coördinator wil invullen. Het aantal keer en de momenten zijn in overleg.

Wat houd het in? We leggen het graag in een persoonlijk gesprek uit, maar je in het kort:

Je bent het visite kaartje van de vereniging op zaterdag of zondag. Je ontvangt de scheidsrechters en bezoekende teams. Je geeft ze ranja of thee. En verwijst leiders naar de kluisjes, de kantine, veld C etc.

Je bent het manusje van alles, Je geeft de wedstrijdenballen aan de scheidsrechters, zorgt voor de cornervlaggen, je hijst de sponsorvlaggen, maar kunt ook stiekem de wedstrijden bekijken.

Je bent het duizend-en-één-dingen doekje. Je ruimt wat zaken op en haalt aan het einde van de dag een trekker over de vloeren van de kleedlokalen, maar meestal doen de leiders dit gelukkig zelf.

Kortom het lijkt een hele waslijst, maar het is vooral leuk, gezellig en bovenal nuttig en belangrijk voor de vereniging.

We zoeken nu versterking voor ons team op zaterdag. Je start een uurtje voor de eerste wedstrijd. Meestal delen we de dagen op in 8 tot 12 uur en 12 tot 17.30 als er een late thuiswedstrijd is. Maar een hele dag kan natuurlijk ook.

We zorgen voor je met een natje en een droogje. En je krijgt herkenbare kleding, zodat je duidelijk waarneembaar de coördinator bent!

Interesse voor zaterdagen, laat het weten of meld je aan via ludwig@vvzundert.nl Interesse voor zondagen meld je aan via fred@vvzundert.nl Heb je meer tijd nodig of nog vragen, mail naar dezelfde mailadressen.