Corona maatregelen

vrijdag 26 november 2021, 23:00

Beste leden, vrijwilligers, ouders, sponsoren en supporters van V.V. Zundert,

Vanavond tijdens de persconferentie van het kabinet kwam het te verwachten en onvermijdelijke nieuws, de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus worden weer aangescherpt voor een periode van minimaal 3 weken. Een belangrijke en erg vervelende maatregel voor ons als voetbalvereniging is dat amateursport (wedstrijden en trainingen) tussen 17.00 en 05.00 uur niet is toegestaan. Inmiddels hebben wij vanuit de KNVB vernomen dat zij de Tweede Kamer hebben gevraagd om aanstaande dinsdag tijdens het corona debat deze maatregel met het kabinet te bespreken. Immers deze maatregel staat haaks op het feit dat de overheid sporten zoveel als mogelijk wil stimuleren.

In afwachting van wat dit mogelijk op gaat leveren en er de komende week vanuit de KNVB gecommuniceerd gaat worden zijn wij helaas genoodzaakt om alle maatregelen op te volgen. We zullen dit ook zeker doen. Vooruitlopend op a.s. zondag zal morgen, zaterdag 27 november, onze kantine om 18:00 uur gesloten zijn. Daarnaast doen wij een beroep op iedereen die conform de geldende maatregelen op onze accommodatie aanwezig mag zijn, of zij het in navolging van het advies vanuit de KNVB het kantinebezoek zo kort mogelijk willen laten duren en daarna de accommodatie zo snel als mogelijk verlaten.

Hopelijk hoeft deze situatie niet te lang te duren en  zien we iedereen weer snel zonder beperkingen op ons mooie sportpark De Wildert. Wij wensen iedereen veel kracht, sterkte en vooral een goede gezondheid toe in deze wederom lastige periode.

Beste rood zwarte familie, ben verstandig, neem je verantwoordelijkheid, geniet van je naasten en ondanks alles geniet van de decembermaand die komen gaat.

Blijf gezond en tot snel!

Namens het bestuur,

Sacha Gommers