Corona maatregelen in de kantine

vrijdag 24 september 2021, 8:00

Corona maatregelen in onze kantine

Jullie hebben er waarschijnlijk al veel over gehoord en gelezen. De verplichte Coronacheck in de Horeca vanaf zaterdag 25 september.

Ook wij als v.v. Zundert moeten er aan geloven. Zoals we altijd hebben ingezet op “maximalisatie voor leden en supporters” doen we dat nu ook, met de regels en veiligheid in acht nemend. Hiervoor vragen we weer veel van onze vrijwilligers, maar zij zijn bereid ook deze klus ook weer tot een goed eind te brengen. We hebben hiervoor ook de hulp van iedereen die op het sportpark komt nodig. Het liefst met vrijwilligerstaken zodat de extra taken niet weer bij dezelfde personen komen te liggen, maar in ieder geval door de instructies goed op te volgen en onze vrijwilligers te respecteren.

Er zal een afscheiding gemaakt worden in de kantine, waar achter je alleen met een groen vinkje in de Coronacheck App en legitimatie mag komen. Voor degene die dit niet hebben of geen gebruik van willen maken hebben we een route afgezet waarlangs toch gebruik gemaakt kan worden van het toilet en er ook aan de bar besteld kan worden. Deze consumpties dienen dan wel op het terras genuttigd te worden.

Na als voorgaande maatregelen zullen we al doende leren en mogelijk aanpassingen doen. Let hier goed op, volg de instructies zo goed mogelijk op. En vraag gerust wat de bedoeling is, mochten zaken onduidelijk zijn.

We zijn dus ook op zoek naar vrijwilligers die een dag(deel) willen scannen. Meld je aan via: info@vvzundert.nl Of spreek een van de bestuursleden aan. We doen echt een beroep op onze leden en ouders van jeugdleden, want op dit moment liggen te veel taken bij te weinig verschillende vrijwilligers.

Met sportieve groet, bestuur v.v. Zundert.