Cursus reanimeren via v.v. Zundert

zondag 15 september 2019, 9:00

Samen sportpark De Wildert weer een stukje veiliger maken.

Op het sportpark is het gedurende het seizoen een drukte van belang. Er hangt een AED-apparaat, maar niet veel leden waren bekend met de werking ervan. Begin 2018 hebben 10 jeugdleiders en trainers het certificaat BLS (Basis Life Support) en reanimatie met AED behaald. Tijdens de cursus werd onder enthousiaste begeleiding van EHBO Zundert geleerd en vooral geoefend.

Uit diverse hoeken kwam de vraag weer naar boven of deze trainingen nog een keer aangeboden kon worden. Dit is hierop wederom in gang gezet in samenwerking met de EHBO. Op woensdag 23 oktober en dinsdag 29 oktober zal deze training weer verzorgd worden. Deelname aan beide avonden in De Schroef voor iedereen die zich hiervoor opgeeft, is nodig om de training volledig te doorlopen. Exacte aanvangstijd moet nog worden vastgesteld.

Niet alleen leiders en trainers mogen zich opgeven. Ook alle vrijwilligers en andere geïnteresseerden die regelmatig op het sportpark aanwezig zijn, kunnen zich opgeven. Aanmelden voor zondag 6 oktober via mail bij Jacqueline Backx:  fam.backx@home.nl

Geef je naam en je geboortedatum aan in deze mail.

Hierbij was foto’s van de groep die dit in 2018 heeft gevolgd. Uiteindelijk konden alle cursisten tevreden de training afronden met een mooi en belangrijk certificaat.