Dames v.v. Zundert ook op vrijdagavond

maandag 21 juni 2021, 21:00

v.v. Zundert Dames ook op vrijdag

We kennen de dames van v.v. Zundert op vrijdag natuurlijk al van de voorstelvrijdag op social media. Nu willen de dames ook op vrijdagavond gaan voetballen. Natuurlijk zoeken we zoals eerder gemeld nog versterking van voetballende dames op zondag, maar ook op vrijdag kunnen we versterking gebruiken. En beide dagen kan natuurlijk ook.

Op vrijdagavond is het een 7 tegen 7 competitie op een half veld. Een aantal vrijdagavonden speel je tegen 3 andere clubs een onderling toernooi en sluit je af in de kantine van de organiserende vereniging. Dit zijn vaak memorabele avonden. Het is dus niet iedere vrijdagavond, maar zo’n beetje om de week.

Hopelijk volgen er meer verenigingen uit de regio dit voorbeeld, zodat de reisafstanden beperkt blijven. Het is ook een mooie manier op je damesleden meer variatie aan te bieden en bij te grote selecties iedereen wat meer speeltijd te gunnen. Dus woon je in Zundert sluit je aan bij v.v. Zundert dames voor wedstrijden op vrijdag en/of zondag. En wil je graag tegen onze gezellige dames spelen, probeer binnen je eigen vereniging dames enthousiast te krijgen om ook op vrijdag te gaan voetballen. Hieronder staat een linkje met een flyer over deze competitievorm.

Flyer 7 tegen 7