Data jubileumfeesten bekend

zaterdag 2 oktober 2021, 16:00

Data jubileum festiviteiten bekend.

Wie jarig is trakteert en geeft feest. Dat gaan we dus ook doen bij v.v. Zundert ter gelegenheid van onze 90ste verjaardag. Om niet te veel te botsen met de sportieve belangen gaan we dit aan het einde van het seizoen doen. En wel op 25, 26, 27 en 28 mei. Om na een korte rustpauze op 3 en 4 juni verder te knallen! Dus blokkeer Hemelvaart en Pinksteren 2022 om te feesten op het sportpark.

Aan de exacte invulling wordt hard gewerkt door de jubileumcommissie onder leiding van Jaap Hoekman. De commissie bestaat verder uit: Jacqueline Backx, Kees Boot, Joram Dictus, Raf Goethals, Rolf Havermans, Sonja Marijnissen, Yannick Nelemans (ontbreekt op de foto) en Ruud Verheijen.

Gedurende het jaar zal er meer duidelijk worden over het programma, maar noteer deze data alvast in je agenda. Mocht je ideeën, suggesties hebben of mee willen helpen, spreek gerust één van de leden van de jubileumcommissie aan.

We gaan er een mooie, gezellig, typisch v.v. Zundert jubileum feest voor alle leden groot en klein van maken. Dit hebben we zeker na het afgelopen anderhalf jaar verdiend.