De laatste loodjes

maandag 24 mei 2021, 16:30

De laatste loodjes

De belangrijkste Coronacijfers dalen, hopelijk houden we dit vol met z’n allen en zijn dit de laatste loodjes wat betreft lockdown, maatregelen etc. Ook bij v.v. Zundert zijn we bezig met de laatste sportieve loodjes. Ze wegen niet zwaar, maar het is nu wel goed geweest. Deze week de laatste trainingen en sportieve activiteiten. En dan beginnen we aan de zomerstop!

Erg knap hoe spelers, trainers en leiders het leuk en afwisselend hebben gehouden zonder wedstrijden. Voetvolley, onderlinge toernooitjes, voetgolf, circuits, gasttrainingen en onderlinge wedstrijden. Maar nu is het goed. Geen deelname aan de Regiocup. Maar gewoon zomerstop. Rust voor de spelers, begeleiding en de velden.

Natuurlijk gaat een groot aantal vrijwilligers verder met het verbeteren en onderhouden van de accommodatie. Tevens wordt er gewerkt aan teamindelingen en worden tal van zaken alvast voorbereid door de diversie commissies, zodat we goed van start kunnen met seizoen 2021-2022.

2021-2022 belooft ook een bijzonder seizoen te worden, maar dan om een andere reden. We worden namelijk 90-jaar en willen dit vieren met een heus jubileumjaar!

Wij willen alvast al onze leden, ouders van jeugdleden, sponsoren, vrijwilligers en supporters enorm bedanken voor de hulp, de steun en het begrip afgelopen seizoen. Klasse hoe iedereen zich aan de steeds wisselende maatregelen heeft gehouden.

Maak er een fantastische zomer van! En tot volgend seizoen op sportpark de Wildert! Hopelijk weer met wedstrijden, supporters, geopende kleedlokalen en een gezellige, volle kantine.

Met sportieve groet, bestuur v.v. Zundert