De grote v.v. Zundert voetbalquiz

zaterdag 8 februari 2020, 10:00

Zaterdag 28 maart 2020 De grote v.v. Zundert voetbal Quiz.

De eerste editie van de grote v.v. Zundert voetbal Quiz,onder het motto, “ben ik nou zo slim, of zijn jullie zo dom” zal plaatsvinden op zaterdag 28 maart vanaf 19.30 uur in de kantine van v.v. Zundert. Gestreden zal worden om de eer en mooie prijzen.

Deelname is gratis. Er wordt gespeeld in teams van maximaal 4 personen. Opgeven kan tot en met zaterdag 21 maart 2020 via acsenioren@vvzundert.nl of gewoon aan de bar in de kantine. Graag je teamnaam en de namen van de deelnemers doorgeven.

Iedere eerste donderdag van de maand strijden leden van v.v. Zundert na de training in een onderlinge algemene kennisquizcompetitie om de titel, Slimste mens van v.v. Zundert.

Denk je meer verstand van voetbal te hebben dan de quiztijgers van v.v. Zundert, dan is dit je kans. Deze zaterdag is voor leden en niet-leden. Geef je op en kom zaterdag 28 maart naar de kantine om te laten zien hoeveel kennis jij en je vrienden van voetbal hebben. We starten om 19.30, maar de deuren van de kantine staan vanaf 19.00 uur open. Ook supporters die niet mee willen quizen zijn van harte welkom.

Wanneer: zaterdag 28 maart 19.30 uur

Waar: Kantine Sportpark de Wildert

Voor wie: iedereen

Opgeven: voor 21 maart via acsenioren@vvzundert.nl of aan de bar.