Dré Franken zaalvoetbaltoernooi

vrijdag 27 december 2019, 22:00

Dré Franken zaalvoetbaltoernooi

Kerst zaalvoetbal toernooi vernoemd naar overleden clubicoon

Op vrijdag 27 december was het eerste zaalvoetbaltoernooi, vernoemd naar Dré Franken. De familie was bij dit bijzonder moment aanwezig. Rina, Jessica, Bas, Robin, Liz en Tieme onthulden het symbool van het toernooi.

Gedurende de gehele dag voetbalde de jeugd van v.v. Zundert zoals ieder jaar tussen Kerst en Oudjaar. Om 16.00 stond een onderlinge wedstrijd op het programma tussen spelers van Zundert 5. Het team waar Dré ook jaren leiders van was. Liz mocht de aftrap verrichten. Na een leuke pot voetbal met veel belangstellende op de tribune werd na afloop van deze wedstrijd het toernooi officieel omgedoopt in: Dré Franken zaalvoetbaltoernooi.

Voorzitter Sacha riep de familie, de leden van de activiteitencommissie, de spelers van Zundert 5 en alle andere aanwezigen op om naar de middenstip te komen. Hier sprak hij mooie woorden over Dré, hieronder een kleine passage.

Dré is als lid van de activiteitencommissie ruim twee decennia lang, de voor hem kenmerkende praktische kracht geweest van dit toernooi en tal van andere activiteiten welke door de AC worden georganiseerd.

IMMERS.....

Waar zouden we zijn geweest zonder Dré en zijn onophoudende enthousiasme,

Waar zouden we zijn geweest zonder Dré en zijn fijne praktische aanpak,

Waar zouden we zijn geweest zonder Dré en zijn immer positieve instelling

Waar zouden we zijn geweest zonder Dré en zijn oprechte benadering van alles en iedereen,

En natuurlijk niet te vergeten waar zouden we geweest zijn zonder Dré en zijn pick-up bus.

Door al deze en veel meer zaken die Dré voor v.v. Zundert heeft gedaan heeft de activiteitencommissie het initiatief genomen om dit mooie, passende en blijvende eerbetoon voor hem in het leven te roepen. Hiermee worden al onze jeugd- en seniorenleden tot in lengte van jaren herinnerd aan iemand, die de afgelopen 20 jaar een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten op iedereen binnen de vereniging.

Met Dré in gedachten werd het symbool onthuld met een traan, maar ook een lach bij het zien van het vrolijke open gezicht van Dré.