Erelid Theo van den Brekel overleden

dinsdag 3 september 2019, 17:00

Erelid Theo van den Brekel overleden

Afgelopen weekend bereikte de vereniging het trieste bericht dat Theo van den Brekel, erelid en oud-bestuurslid van VV Zundert is overleden.

Theo was jarenlang secretaris en vice-voorzitter van onze club.

Ter nagedachtenis aan Theo  en voor het vele bestuurlijke werk dat hij voor onze vereniging heeft verricht hangt de vlag op het sportpark halfstok. Voorafgaande aan de bekerderby Zundert – Achtmaal zaterdagavond om 18.00 uur wordt met 1 minuut stilte stilgestaan bij het overlijden van Theo. Evenals tijdens de overige (inhaal) wedstrijden deze week.

VV Zundert wenst de familie van de Brekel heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

De crematiedienst vindt plaats op vrijdag 6 september om 12.30 uur in aula Brabant van crematorium Zuylen. Tuinzigtlaan 11 in Breda.