Finale Peter van Erk penaltybokaal

dinsdag 14 september 2021, 15:00

Finale Peter van Erk Penalty bokaal 26 september

Niets is normaal, behalve de penaltybokaal. Tradities moeten in ere gehouden worden, zo ook de Peter van Erk penalty bokaal. Omdat vanwege de Corona maatregelen er spreiding van teams op het sportpark moest zijn en ook toeschouwers niet welkom waren, is gekozen voor een splitsing van de voorronden en de finale.

Zaterdag 29 mei werden in drie sessies de voorronden afgewerkt. Alle spelers mochten 10 penalty’s nemen op 5 roulerende keepers. Zo kwam er bij ieder elftal een winnaar uit de bus.

Nu zijn supporters op anderhalve meter van elkaar weer welkom, dus tijd voor de finale. Op zondag 26 september voorafgaande aan de wedstrijd van Zundert 1 gaan deze dames en heren de finale afwerken. Op het A veld zal gestreden worden om de Peter van Erk penaltybokaal. Als opfrisser nog even de winnaars van de voorronde op een rijtje. Let op dit is op basis van de elftalindeling van vorig seizoen.

Dus kom zondag 26 september om 13.00 uur naar het sportpark om je favoriet aan te moedigen. We rekenen daarnaast natuurlijk op alle teamleden die de teamgenoten naar de overwinning kunnen schreeuwen, want ook de eer van je elftal staat op het spel. Neem je ouders mee voor een lekker middagje sportpark met de penalty’s en de wedstrijd van Zundert 1 tegen Groen Wit 1.

Finalisten:

Mini pupillen Finn