Fotograaf en/of fotografe gezocht

vrijdag 8 november 2019, 20:00

Fotograaf en/of fotografe gezocht

We zijn als vereniging zeer gezegend met de inzet van onze vrijwilligers. En die van onze huisfotografe Jeannette Damen in het bijzonder! Zeker in deze snelle tijden, zijn plaatjes en foto’s erg in trek om informatie over te dragen.

De best bekeken berichten op Facebook zijn de fotoboeken. De best bekeken pagina op de website naast de nieuwspagina is de fotopagina. En natuurlijk de jaarlijkse teamfoto’s en individuele foto’s die geschoten worden. De meeste jeugdspelers hebben aan het einde van de voetbaljeugd een set van 12 foto’s waarop ze steeds groter worden.En shinen in het roodzwart! Vergeet dit weekend niet contact en gepast geld mee te nemen! Echt superleuk, zeker omdat veel verenigingen hier juist van af stappen, bij gebrek aan vrijwilligers.

Om dit in stand te houden en wellicht zelfs nog verder uit te bouwen, zoeken we één of het liefste meerdere vrijwilligers die Jeannette ondersteunen bij het maken van foto’s en het plaatsen op de website, Facebook etc.. En daarnaast helpen met het digitaliseren en beheren van het fotoarchief.

Dit mag met je eigen camera, maar ook met de camera van v.v. Zundert! Hetzelfde gaat op voor de scanner om zaken te digitaliseren. Dus wil je mee helpen om Zundert positief uit te dragen in beeld, neem dan contact op met Jeannette Damen of Corné Verschuuren (corne@vvzundert.nl).

Ben je toch meer van het schrijven, dan mag je natuurlijk ook contact opnemen met Corné Verschuuren, want een goede tekst kan het beeld versterken.

Kijk voor andere vacatures ook https://www.vvzundert.nl/vacatures