Amateurvoetbal boven 18 jaar voorlopig stilgelegd.

dinsdag 13 oktober 2020, 20:30

Amateurvoetbal boven 17 jaar voorlopig stilgelegd.

De jeugd onder de 18 jaar mag alleen nog trainen, voor de dames en heren boven de 17 jaar voorlopig geen trainingen en wedstrijden (zoals het er uitziet minimaal 4 weken)  .

In Zundert heeft: “En jullie mogen stoppen!” een positieve klank vanwege het bloemcorso. Na de persconferentie van zojuist heeft dit bij voetbal een negatieve klank. Boven de 18 jaar voorlopig geen voetbal. Jammer. Voor wat het waard is, voorlopig staan we bovenaan. Misschien zijn we wel de vroegste kampioen ooit… Balen, maar gezondheid gaat boven en voor alles.

De jeugd mag dus voorlopig wel door blijven trainen. Zonder supporters, maar de jongens en meisjes kunnen blijven sporten.

Andere zaken, zoals bijvoorbeeld de geplande algemene ledenvergadering van maandag 26 oktober is voorlopig verschoven richting maandag 7 december. Indien er meer bekend is, volgt een nieuwe uitnodiging.

Als er nieuwe informatie of ontwikkelingen zijn, zullen we jullie snel informeren. Voor nu blijf gezond en hopelijk tot snel op het sportpark.