Gezellige drukte op nieuwjaarsborrel

maandag 13 januari 2020, 17:00

Gezellige drukte op nieuwjaarsborrel

Leden en supporters v.v. Zundert proosten op het nieuwe jaar

Afgelopen zondag vond weer de drukbezochte nieuwjaarsborrel van v.v. Zundert plaats. In een volle kantine werd er geproost op het net begonnen jaar. En op een goede gezondheid, geluk en sportief plezier.

Ieder jaar wordt het een beetje drukker sinds we drie jaar geleden de nieuwjaarsborrel een nieuw leven hebben ingeblazen. Leuk om ook een aantal jeugdleden met hun ouders te mogen verwelkomen. En onze nieuwe groep, de mannen van het Walking voetbal.

Voor het eerst hadden we ook een wedstrijd vooraf. Hierdoor was het gelijk lekker vol. De spelers werden voorzien van een maaltijd en de bezoekers van een lekker glas champagne. Na een uurtje nam voorzitter Sacha Gommers het woord.

In de nieuwjaarspeech kwamen mooie momenten als het opstarten van Walking voetbal, het vernoemen van het zaalvoetbaltoernooi naar Dré Franken naar voor. Consul Johan van Hassel werd bedankt voor bijna een kwart eeuw keuring van de velden. Jos Wouters gaat deze taak overnemen, sprak de voorzitter tijdens zijn eerste nieuwjaarspeech. Ook werd aan de aanwezigen aangegeven hoe intensief de contacten met de gemeente over de kwaliteit van de velden zijn. Daarnaast werd het belang van de vele vrijwilligers nog eens onder de aandacht gebracht, zoals ook de vacatures bij de accommodatiecommissie en de coördinatoren op zaterdag en zondag. Tevens werden de leden nog een keer aangespoord om mee te komen praten over de toekomstvisie van de club. Tenslotte werd het glas geheven en werd er geproost op een mooi, gezellig, gezond en sportief jaar! En op een mooie, gezellige vereniging!

Daarna bleef het lang gezellig aan de bar. Er werd weinig gedanst deze keer. Wellicht had dit ook te maken met de spierpijn van de dames van Zundert VR1 die net terug waren van een gezellig maar ook pittig trainingskamp.