Glow in the dark voetbal

zondag 29 januari 2023, 17:00

Glow-in-the-dark, een nieuw lichtpuntje in de historie van v.v. Zundert

Afgelopen vrijdag was er volop voetbalplezier in het donker bij v.v. Zundert. Ondanks dat Zundert een traditionele, knusse en familiare voetbalvereniging is, loopt het vaak voorop met nieuwe zaken in de regio.

Het G-voetbal, een Instagram-account, Voetbal-op-maat, Walkingvoetbal, een clubmascotte en De ARAG Fairplay certificering zijn zomaar een greep uit de zaken waarbij v.v. Zundert voorop liep. En nu dus ook een activiteit in het donker, Glow-in-the-dark voetbal. Het was dan ook leuk om te zien dat de opkomst zo groot was. Naast de vele eigen leden, ook kinderen die eens aan voetbal wilde proeven en kinderen die al actief bij zusterverenigingen zijn. Allemaal van harte welkom bij v.v. Zundert.

Na een wat voorzichtig en onwennig beginnen, vonden de kinderen elkaar al vlot in het donker. Voor de toeschouwers soms wat lastig te volgen, maar bij vlagen echt hilarisch. In een sprookjesachtig decor ging het balletje vlot van voet naar voet. Het spelplezier spatte er weer van af. Na de inspanning werden de kinderen in de kantine nog getrakteerd op wat lekkers, zodat de avond opgewarmd en met goed zicht op elkaar konden worden afgesloten.

Wij vonden het leuk en hopen de kinderen die voor het eerst kwamen proeven aan voetbal binnenkort op woensdag bij een training terug te zien.