Hard(t) achteruit party

woensdag 18 maart 2020, 7:30

Roodzwarte harten presenteren De Hard(t) achteruit party.

Gezien de huidige tijden onder heel veel voorbehoud.

Een ouderwetse, oergezellige feestavond met muziek uit het verleden van de Lustige Vijf in de kantine. Dat is was het is! Niet meer, maar zeker niet minder!

In geval van droeve omstandigheden of in onzekere tijden hebben mensen vaak behoefte om de gevoelens te delen. Hiervoor hebben we in het verleden zelfs de kantine extra geopend. Om steun en troost bij elkaar te vinden. Dat is het mooie aan een vereniging als v.v. Zundert.

Ook nu hebben veel leden de behoefte elkaar op te zoeken en de gevolgen en ervaringen met de maatregelen m.b.t. het Corona virus met elkaar te bespreken. Dit kan nu helaas echt niet, dat zou onverantwoord zijn. Hopelijk kunnen we na 6 april de draad weer oppakken. Maar ook dat is nog onzeker.

Vrijdag 17 april zou dan een ideale gelegenheid om weer eens allemaal bij elkaar te komen en plezier te maken. Dus noteer deze datum in je agenda en kom naar de kantine. Vergeet je uitnodiging niet.

Nog geen lid, dat kan alsnog. Zelfs op de avond zelf!