Heerlijk wandelen

woensdag 23 juni 2021, 17:30

Grote opkomst bij Wildert Wildlife Walk

Bijna 100 wandelaars vertrokken afgelopen zondag voor de Wildert Wildlife Walk. Een mooie wandeling in de eigen achtertuin. Toch voor veel deelnemers nog onbekend terrein. Vaak zijn zij op ons mooie sportpark geweest, maar altijd met de gedachten bij de wedstrijd of bij de kantine. Echt oog voor de omgeving hadden ze niet met het veld en de kantine in zicht.

Dat was deze keer anders, hoewel sommigen zo druk met bijkletsen waren dat het de vraag is, wat ze echt gezien hebben. Maar gezellig was het wel. Tijdens het lopen konden ook nog vragen over de club beantwoord worden. Best lastig soms, waar met wat googelen kwamen de meesten er wel uit.

Er was halverwege een post om de beentjes even rust te geven, wat koffie, thee of ranja te drinken en een fris appeltje te nuttigen. Daarna kon de wandeling van 8 kilometer voortgezet worden. Alle deelnemers haalden de eindstreep waar 2 consumpties bij sponsors de Ossekop of Victoria op hun lagen te wachten. En zo werd het vreemde seizoen toch nog gezellig afgesloten door de Roodzwarte harten. Fijne zomer en tot volgend seizoen!