Het wel en meestal nie van Zundert drie

donderdag 25 mei 2023, 17:30

Kleedkamerhumor.

Voor degene die gevoetbald hebben, is het heel duidelijk wat hiermee bedoeld wordt. Voor buitenstaanders onbegrijpelijk.

Je bent als clubje mannen of vrouwen veel bij elkaar en gaat dezelfde taal spreken. Soms heb je aan een half woord of een blik genoeg. En lig je collectief in een deuk. Terwijl omstanders denken, “waar gaat dit over, die zijn gek!”

Zo zijn de wedstrijdverslagen van Zundert 2 altijd superleuk, maar vooral voor insiders. Zundert 3 heeft hier na de winterstop een schepje bovenop gedaan. Deze zijn terug te vinden op de website, zowel bij verslagen als op de teampagina.

Ik durfde het derde nog niet op het grote publiek los te laten. Totdat ik het jaar overzicht onder m’n neus kreeg. Gewoon te leuk. Dus gelijk een eigen logo voor het jaaroverzicht van Zundert 3. Oftewel “Het wel en meestal nie, van Zundert drie”

.

Link naar het jaaroverzicht