Info commissie zoekt dringend versterking

maandag 6 maart 2023, 11:30

Communicatie: Info commissie zoekt dringend versterking

Informatie in tekst, beeld en geluid is waar veel vraag naar is. Iedereen is graag op de hoogte over het nieuws rond v.v. Zundert. De mogelijkheden groeien en de snelheid van nieuws en technologische ontwikkelingen stijgen.

Met een klein clubje proberen we als infocommissie de leden, sponsoren, ouders, vrijwilligers, toekomstige leden, supporters en andere geïnteresseerden te voorzien van informatie over v.v. Zundert. De wereld laten zien hoe leuk en gezellig v.v. Zundert is. We kunnen hier goed versterking bij gebruiken.

Wat doen we?

-        Verzorgen berichten en inhoud website up-to-date houden

-        Foto’s maken van allerlei activiteiten

-        Jaarlijks de teamfoto’s en individuele foto’s van de jeugdspelers maken

-        Wekelijks verzorgen voor input voor de Bode

-        Wedstrijdverslagen maken en publiceren van Zundert 1

-        Voorbeschouwingen maken en publiceren wedstrijden Zundert 1

-        Wedstrijdinfo bulletin bij thuiswedstrijden vervaardigen

-        Verzorgen communicatie via Facebook

-        Verzorgen communicatie via Twitter

-        Verzorgen communicatie via Instragram

-        Verzorgen van communicatie via Whatsapp groepen

-        Verzorgen communicatie via Narrow Casting (TV in de kantine)

-        Verzorgen van wedstrijdinformatie in LiveUitslagenApp

-        Verzorgen van wedstrijdcommunicatie in 3A Whatsapp groep

-        Verzorgen van programma’s en veldplanning via print in kantine en theehok

-        Merchandising v.v. Zundert beheren

-        Werven leden en organiseren activiteiten voor de Rood-Zwarte Harten

-        Zitting in hoofdbestuur

-        En onvoorziene eenmalige zaken

De meeste taken kunnen vanuit thuis uitgevoerd worden. De tijdbesteding is dan ook vrij in te delen. Natuurlijk is bij het maken van wedstrijd verslagen is het bijwonen een pré, maar in het verleden ook niet noodzakelijk gebleken J. Voor fotografie is aanwezigheid natuurlijk wel essentieel.

De vorm en de wijze van communiceren zijn geen vast gegeven, sterker nog nieuwe, frisse ideeën bij met name de Sociale Media zijn zeer welkom. Wij staan open voor nieuwe communicatie vormen.

Heb je interesse, neem contact op met Corné Verschuuren, corne@vvzundert.nl of 06-51231658.