Inleveren statiegeld

zaterdag 18 september 2021, 10:30

Lever je plastic statiegeld flessen in bij v.v. Zundert

Alle beetjes helpen!

Steeds vaker moeten we ons eigen sponsorgeld verdienen, zoals bij de lopende Albert Heijn campagne en de aankomende Rabo campagne. Hiermee kunnen we door een kleine kosteloze geste van leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers en supporters extra geld verdienen voor de vereniging.

Dit kan ook door het inleveren van plastic statiegeld flesjes. Sinds 1 juli zit op alle plastic flesjes statiegeld. Wij hebben de verkoopprijzen niet verhoogd, dus hopen dat echt alle flesjes terugkomen in de inlevercontainer. Deze staan duidelijk zichtbaar opgesteld op ons terras voor de kantine. Nu speurt onze maandag- en vrijdagploeg de prullenbakken af naar misgelopen inkomsten. Dus lever dit a.u.b. gewoon in bij het inleverpunt. Sterker nog, lever je flessen van thuis hier ook in om de clubkas te spekken.

Goed voor de club, goed voor het milieu en fijn voor onze vrijwilligers.

Alle beetjes helpen!