Jeugd v.v. Zundert volop in beweging

vrijdag 21 februari 2020, 18:00

v.v. Zundert volop in actie

Ook als het voetbalseizoen even stil ligt, gaat v.v. Zundert door. Door met sporten, door met feesten, door met lol maken.

Afgelopen woensdag was het tijd voor het traditionele pannenkoekentoernooi. Meer dan 50 kinderen van de JO07 t/m JO11 en de MO11 waren in een toernooivorm actief met de basis van de vereniging, namelijk voetballen.

Bijna twee uur lang werd er gestreden om de eer, werd er volop gelachen en plezier gemaakt!

Tegen 18:00 zijn we aan de pannenkoeken gegaan om direct daarna over te gaan op de prijsuitreiking. De stapels pannenkoeken gingen er goed in, na al dat voetballen.

Omdat we een sportvereniging zijn, voor de volledigheid de eindstanden van de beide toernooitjes:

Uitslag van de JO07-JO09:

1.       Goudpoepers (oranje hesje)

2.       Prins Carnaval (zonder hesje)

3.       Banoanenblussers (geel)

4.       Grootste Boer (groen)

Uitslag van de JO10-JO11-MO11:

1.       Raad van 11

2.       De Narren

3.       De Zotteklappers

4.       De Politie

5.       De Tonproaters

6.       De Dansmariekes

Het beste carnavalskostuum is gewonnen door Guus van Dijk.

Daarna hebben we tot de klok van 19:30 gehost, geroeid, gehakt, gesprongen, in de wc’s gehost en weer gesprongen enz. enz. De kinderen, maar ook de vrijwilligers hadden zichtbaar plezier!

Deze leuke activiteit kwam mede tot stand met hulp van de vrijwillige scheidsrechters en de pannenkoekenbakkers en ranjaschenkers. Waarvoor dank!

En of dit nog niet genoeg is doet v.v. Zundert na deze pré-carnavalsparty ook mee aan de optocht in Banoanblussersrijk. Kom ook kijken of loop gezellig mee tijdens de optocht. We verzamelen om 13.00 uur bij het gemeentehuis. Op de foto al een sneak-preview van de creatie die de jeugd van v.v. Zundert de afgelopen weken gemaakt heeft.