Jeugdcoaches in het nieuw

maandag 17 augustus 2020, 18:00

Jeugdcoaches in het nieuw

Officiële uitreiking coachjassen door De Huizenbemiddelaar Zundert en Breda.

Al sinds vorige winter lopen de coaches van v.v. Zundert in schitterende coachjassen tijdens wedstrijden. We hebben veel complimenten over deze jassen mogen ontvangen. Ook van tegenstanders. Toch waren ze nog niet compleet. Maar we hadden een koude winter en wilden ze snel gaan gebruiken. Zoals gebruikelijk zijn na afloop van het seizoen alle materialen ingenomen, gecontroleerd, waar nodig hersteld en afgelopen weekend weer opnieuw uitgedeeld.

In de zomer zijn de jassen voorzien van het logo van de sponsor: De Huizenbemiddelaar. Nu ogen ze nog mooier. De jassen werden officieel overhandigd door eigenaar en makelaar Lucas Beek. Onder toeziend oog van Stanneke mocht voorzitter van de jeugdcommissie Ludwig van de Wouw het eerste exemplaar in ontvangst nemen.

Op deze manier kunnen we op een mooie en uniforme wijze v.v. Zundert en de Huizenmakelaar vertegenwoordigen op de voetbalvelden in Zundert, Breda en ver daar buiten.

Over De Huizenbemiddelaar Zundert en Breda:

Wat u van ons kunt verwachten

Met onze lokale ervaring, persoonlijke aandacht en passie maken wij het verschil in onze aanpak en kwaliteit tijdens de verkoop. Dit tegen zeer concurrerende verkoopprijzen. Onze gedachte is dat uw huis zoveel mogelijk gezien moet worden door potentiële kopers. Hierdoor realiseren wij voor u de beste, tevens snelste verkoop van uw woning.

Snelle verkoop van uw huis

Vertrouwd, Voordelig en Vernieuwend

Persoonlijke en complete begeleiding

Hoogste klanttevredenheid in Nederland (gemiddeld 8,7)

Lokale makelaar met jarenlange ervaring in Zundert. Breda en omgeving

Compleet dienstenpakket voor het verkopen van uw huis

Waarom De Huizenbemiddelaar Zundert? Lokale makelaar in Zundert

U vindt ons aan de Beukenlaan 2 in Zundert. Wij zijn te bereiken op 076-2045005. Uiteraard staat de deur ook altijd voor u open. U kunt altijd gratis en vrijblijvend een afspraak met ons maken.

De Huizenbemiddelaar Breda? Lokale makelaar in Breda

U vindt ons aan de Ceresstraat 1 in Breda. Wij zijn te bereiken op 076-2045005. Uiteraard staat de deur ook altijd voor u open. U kunt altijd gratis en vrijblijvend een afspraak met ons maken.

Kennis van de lokale markt

Wij hebben jarenlange ervaring in de regio Zundert en Breda. Wij kennen de lokale markt inmiddels door en door. Maak ook gebruik van deze kennis en ervaring!

Wij verkopen een huis gemiddeld binnen 23 dagen

Wij verzorgen een compleet marketing en social media plan, hier kunnen wij u de belofte doen dat wij hiermee tussen 8.000 en 12.000 potentiele kopers, woonachtig in Zundert, Breda e.o., voor u bereiken.

Complete begeleiding

Wij voeren de onderhandelingen voor u over de verkoopprijs van de woning, maar ook over de opleverdatum. Nadat er een akkoord is tussen u en de koper, maken wij het koopcontract ter ondertekening. Daarna informeren wij de betreffende notaris.

Eén vast aanspreekpunt

Lucas Beek begeleidt u door het hele aankoop- of verkoopproces. Vertrouwd, voordelig en vernieuwend gaat Lucas met u alles doen wat nodig is om uw droomhuis te kopen of uw woning te verkopen.

Een klanttevredenheid van 9,7!

Klanten zijn bij De Huizenbemiddelaar Zundert en Breda altijd zeer tevreden. Zorg ook dat u tevreden kunt terugkijken op de aan- of verkoop van uw huis.

What do you want to do ?
New mailCopy