Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 31 januari 2020, 20:30

Uitbreiding van de Roodzwarte familie.

Met trots kunnen we na de winterstop een extra team inschrijven voor de competitie. Na een periode van trainen zijn er weer voldoende jongens en meisjes klaar voor het spelen van wedstrijden. We komen vanaf nu dan ook met drie JO7 teams in actie.

Met de leeftijdsgenoten van Achtmaal, BSC, Beek Vooruit, Hoeven, JEKA, Moerse Boys, RSV, Roosendaal, Schijf en Sprundel zullen de jongste spelende leden van de vereniging veel voetbalplezier gaan maken. Aanstaande zaterdag de eerste officiële wedstrijd. Een uitwedstrijd tegen Schijf JO7-1 om 9.15uur. Wil je een keer komen kijken, dit team speelt de thuiswedstrijden om 10.15 uur. Volgende week gelijk een derby tegen Moerse Boys JO7-3!

Ook zin gekregen om te gaan voetballen? Lid worden? Dit kan al vanaf 4-jaar.

Met de nieuwe team- en wedstrijdvormen zijn er tegenwoordig al mogelijkheden vanaf 4-jaar om kennis te maken met de voetbalsport. Ook bij VV Zundert is dit mogelijk. Want jong geleerd is, oud gedaan. Het is gezond, leerzaam en leuk om al op deze leeftijd lekker buiten op het voetbalveld bezig te zijn. Omdat rond deze leeftijd ook de eerste stappen op school gezet worden, wellicht een start met zwemles gemaakt wordt, is het soms lastig in te schatten of uw zoon of dochter dit wel leuk vindt of aan kan. Kom daarom geheel vrijblijvend, met uw zoon of dochter langs op woensdagavond van 18:15 tot 19:00 uur bij de training van onze jongste voetbalsterren!

Voor de junioren zijn er naast het voetbal tal van activiteiten, zoals Bingo, Avond(t)urentocht, Jeugd tweedaagse, E&F-kamp, pannenkoekentoernooi, zaalvoetbal en penaltybokaal.