Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 30 oktober 2020, 8:00

Deze week aandacht voor v.v. Zundert JO13-2 in de rubriek: “Jeugdteam in de spotlights”. De komende tijd zullen we alleen maar trainen en strijden om de “Covitaal bokaal”. Wedstrijden en al helemaal wedstrijd met supporters kunnen we voorlopig niet verwachten, daarom hier een leuke voorstelronde van alle spelers en speelsters. En natuurlijk niet te vergeten de fanatische begeleiding.

v.v. Zundert JO13-2

Dit seizoen is voor de JO13-2 van v.v. Zundert goed van start gegaan, het team mocht volle bak trainen en wedstrijden spelen. Helaas mogen er nu geen wedstrijden gespeeld meer worden, maar dat houdt ons niet tegen om te voetballen. De trainingen gaan gewoon nog door en er wordt serieus getraind! Op zaterdag doet de JO13-2 mee met het covitaalbokaal. Op dit moment heeft Raf Jansen de meeste punten verzameld!

Dit seizoen is een vervolg van afgelopen seizoen, met veel spelers en speelsters die opnieuw samen spelen in een team, daarnaast ook twee nieuwe aanwinsten bij dit team. Ook is de staf hetzelfde gebleven, maar die heeft ook een nieuwe aanwinst. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten binnen het team, hieronder volgt een klein verslag per speler en trainer.

Raff: De aanvoerder van het team. Deze jongen is altijd gemotiveerd en doet zijn uiterste best in iedere wedstrijd en training.

Jana: Een creatieve middenvelder met een goede balcontrole. Met haar goede acties en snelheid zorgt ze voor veel doelpunten dit seizoen.

Isa: De kleinste speelster van het veld, maar dat stopt haar niet van om haar directe tegenstander helemaal uit te schakelen. Door haar felheid maakt ze het haar mannetje altijd lastig.

Elke: De kleine spits met een uitstekende pass in huis. Elke kan enorm balvast zijn in de punt van de aanval, zij brengt hierdoor vaak veel rust in het spel. Daarnaast kan ze met haar goede passing medespelers in een goede scoringspositie brengen.

Raf: Dit seizoen heeft Raf de overstap van linksback naar linksbuiten gemaakt. Deze jongen heeft een stevig schot, daarnaast staat hij altijd op de goede plek om de bal te ontvangen bij een voorzet. Neusje voor de goal zou je zeggen.

Rayen: Een buitenspeler of een middenvelder, hij kan het allebei. Rayen heeft een goede actie, hierdoor speelt hij vaak zijn directe man uit. Ook is hij fel in de duels, op het middenveld verovert hij daardoor vaak de bal.

Jelte: De felle linksback van het team. Jelte doet altijd zijn stinkende best om de bal af te pakken, zijn man heeft vaak een moeilijke wedstijd tegen hem.

Ward: De voorstopper met een goede lange en hoge pass. Deze jongen schakelt vaak de spits uit, nadat hij de bal afgepakt heeft, zorgt hij ervoor dat er een goede hoge bal richting de aanval gaat.

Owen: Owen is dit seizoen een linie terug geschoven, voorheen was hij een middenvelder, maar nu functioneert hij vaak als laatste man. Owen kan hele goede slidings inzetten, hierdoor kan hij de aanval van de tegenstander vaak op het laatste moment stoppen.

Jesse: Deze jongen doet keepen en voetballen. In het doel is hij een hele goede lijnkeeper, Jesse kan enorm goed en mooi duiken. In het veld kan Jesse overal spelen, goede voorhoede speler door zijn actie, goede middenvelder vanwege zijn loopvermogen en een goede verdediger vanwege zijn felheid.

Ruben: Ruben keept alleen, dit doet hij ook enorm goed, Ruben kan ook heel goed duiken en is niet bang om uit te komen.

Tieme: De rechtsbuiten van het team. Met zijn snelheid en goede voorzet brengt deze jongen veel gevaar voorin. Daarnaast heeft Tieme ook een mooie actie waardoor hij zichzelf vaak in scoringspositie brengt.

Arjan: De man die alles regelt achter de schermen, hij zorgt ervoor dat alles goed verloopt. Hierdoor wordt er altijd goed gezorgd voor de ballen en de shirtjestas.

Jan: De vlagger. Ziet vaak goed of het buitenspel is of niet, daarnaast geeft hij ook vaak tips aan de trainers hoe zij het spel kunnen verbeteren.

Wim: Wim is de nieuwe aanwinst dit seizoen, hij brengt vooral veel plezier. Ook heeft Wim een paar goede wijzigingen aan het team aangebracht.

Jacco: Hij is vaak veel te serieus bezig, samen met Wim zorgt hij voor de tactiek en de opstelling.