Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 6 november 2020, 8:00

Deze week in de rubriek: “Jeugdteam in de spotlights” aandacht voor v.v. Zundert JO7-1. Het allerjongste team dat competitie speelt. Jongens en meisjes die de eerste stappen op het voetbalveld zetten. Jammer dat de ouders en opa’s en oma’s dit nu niet van nabij mee kunnen maken. Toch zou we tegen de ouders die het spannend vinden om hun kind te laten voetballen terwijl ze er zelf niet bij kunnen zijn zeggen: “de kinderen zijn in goede handen bij onze trainers en leiders”, dus stuur een mailtje naar bianca@vvzundert.nl en laat ze op woensdagavond of zaterdagochtend een keer mee doen. Succes gegarandeerd!

JO7-1

Dit seizoen gestart met een nieuwe opzet van de competitie.

We zijn in de competitie geplaatst bij Moerse Boys, Wernhout en Bavel.

Iedere week voetballen we tegen elkaar in toernooi vorm.

Ons team bestaat uit de volgende spelers:

Mats: laat achterin geen speler voorbij komen.

Marko: maakt iedere verdediging helemaal gek.

Finan: is erg enthousiast en pikt graag een goaltje mee.

Biniam: staat vaak op de goede plaats om een goal te maken.

Timo: met z`n snelheid gaat hij razendsnel het veld door.

Helaas zijn Mikael en Jason gestopt. Hun hebben toch nog wat wedstrijdjes mee kunnen pakken.

De eerste speeldag waren we welkom bij Moerse Boys. Iedereen had er zin in en we waren van plan om een mooi resultaat weg te zetten. Dit was ook het geval! Niemand was opgewassen tegen de JO7-1. Er werd met grote cijfers gewonnen.

De tweede speelronde waren we welkom bij Bavel. Vol vertrouwen begonnen we weer aan de wedstrijden. Met vol overtuiging wederom gewonnen.

De derde speelronde was op het thuisfront. Er werd krachtiger gespeeld en iedereen groeide sterker in deze toernooivorm ook hier hadden we alle wedstrijden gewonnen.

De vierde speeldag was bij Wernhout. Ondanks veel tegenstand en sterker worden van alle teams hebben we uiteindelijk toch nog gewonnen!

Er werd nog een extra toernooi geregeld. Wat super fijn, zo kan de JO7-1 toch nog lekker een potje voetballen. Dit toernooi werd namelijk samen met VVR en UVV gespeeld.

We kwamen erachter dat je ook kunt verliezen. We hadden ons best gedaan. Daar gaat het om, plezier en lekker samen voetballen.

Iedereen is enthousiast op de trainingen. Hopelijk kunnen we binnenkort weer wedstrijdjes voetballen. Ben je nieuwsgierig of heb je zin om te voetballen meld je aan bij de JO7!

Ook willen we onze nieuwe aanwinst welkom heten: Ravi, veel plezier met trainen.