Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 13 november 2020, 9:00

Deze week in de rubriek: “Jeugdteam in de spotlights”, aandacht voor de meiden van de MO15-1. Of beter gezegd ST Wernhout/Zundert MO15-1. Dit team bestaat nu voor het vierde jaar op rij uit speelsters van v.v. Wernhout en v.v. Zundert. Deze meiden laten zien dat clubliefde goed is, maar niet moet verblinden. Verstand en gevoel hebben hier elkaar gevonden. Alleen hadden beide verenigingen te weinig speelsters om fijn te voetballen, maar samen zijn ze sterk. En hoe? Er is mede door de goede samenwerking en goede begeleiding een leuk elftal ontstaan. De meiden zelf praten u bij.

Wernhout/Zundert MO15-1 (door: Fleur S, Mirte en Anouk)

Hoi, hoi, wij zijn ST. Wernhout/Zundert MO15-1. Wij willen jullie graag iets vertellen over ons leuke team. Zoals jullie weten zijn wij samengesteld, al sinds 2017 dus we zijn inmiddels een heel hecht team. Op maandag trainen we in Wernhout en op donderdag in Zundert. Het ene seizoen spelen we in Zundert in Zundert tenue, en het andere seizoen is Wernhout in Wernhout tenue. Het is altijd gezellig bij ons, soms misschien iets te gezellig! We doen het heel goed in de competitie en we gaan altijd voor de winst. Onze leiders zijn Jeroen, Anja en Wendy. Op maandag trainen Jeroen en Corné ons en op donderdag hebben we een aantal meiden uit de dames: Nova, Joy, Pien, Karlijn, Lotte en Geke. Ons team bestaat uit 15 enthousiaste spelers. Buiten voetballen hebben wij ook allemaal een groot talent voor kletsen. Als het aan ons ligt zijn wij het leukste team van heel Nederland!