Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 27 november 2020, 9:00

De week in de rubriek “Jeugdteam in de spotlight” aandacht voor v.v. Zundert JO15-2. Het liefst zouden ook dit team berichten over spannende wedstrijden en belanden derby’s en heroïsche krakers. Maar ook zij spelen al een tijdje geen wedstrijden. Wel spreken we hier met recht over een elftal, want dit leuke team is precies met 11. En moet daarom op elkaar kunnen bouwen. We stellen ze even aan u voor.

Deze  keer dus v.v. Zundert JO15 2 in de spotlight. Een elftal wat een moeilijk jaar heeft, precies 11 teamleden. Het team bestaat uit:

Juul, staat achterin zijn mannetje .

Joeri, een verdediger die dit jaar een beetje pech heeft maar hopelijk klaar voor de 2e helft van het seizoen

Jens, een keiharde werker die weinig foute maakt.

Luuk, als keeper die altijd goed meedoet ala Neuer en Onana.

Niek, de aanvoerder met een hard schot en de rots in de branding.

Pedro, de soms wat “luie" middenvelder die als hij zijn dag heeft sterk voor de dag kan komen.

Teun, die met zijn spelinzicht steeds vaker als opkomende middenvelder fungeert.

Amin, die altijd lekker fel is en graag een actie maakt.

Giovanni, de buitenspeler met heel veel drang richting de goal wat al geresulteerd heeft in een hattrick.

Misu, kleine felle spits die maar 1 doel heeft en dat is scoren.

Zora, het enige meisje van het elftal die voorin haar mannetje staat door techniek en snelheid.

Duidelijk een veelzijdig team lekker fanatiek en hoe meer wedstrijden ze kunnen spelen des te beter ze worden. Duidelijk is dat ze het liefst snel weer aan de competitie beginnen.