Jeugdteam in de spotlights

vrijdag 4 december 2020, 8:00

Deze week in de rubriek: “Jeugdteam in de spotlight” aandacht voor v.v. Zundert JO13-1. Een team dat net als Zundert 1 goed voor stond bij het afbreken van de competitie. Heel goed zelfs. Ongeslagen koploper met de titel inzicht kwam de kampioensrace bruut tot stilstand. Hierbij een typering van alle spelers en speelsters, die staan te trappelen om zodra het mag de winnende draad weer op te pakken.

v.v. Zundert JO13-1 - Najaar 2020

Na drie gewonnen wedstrijden in een matige bekerpoule was de JO13-1 klaar voor het voetbalseizoen. De eerste vier wedstrijden werden overtuigend gewonnen. Met de koppositie en nog maar één echte concurrent leek het kampioenschap haalbaar maar toen gooide Corona echter roet in het eten.

De spelers en speelsters van de JO13-1 zijn:

Ahmad: Onze baltovenaar, is een kruising tussen Garrincha en Romario. Heeft ook wel Romario streken op de training.

Denis: Bekend om zijn speciale traptechniek waarmee hij in staat is om wonderlijke goals te scoren.

Kevin: Als verdediger is hij onze rots in de branding, vervult zijn taak goed zonder echt op te vallen.

Sebas: Deze buitenspeler is helaas lang geblesseerd geweest maar op de trainingen knokt zich nu weer in de basis.

Tess: Snelle middenveldster overwint vaak haar tegenstander met charme en voetbalkwaliteit.

Lot: Wie ooit in 1 tegen 1 duel  met deze keepster heeft gestaan, haalt dat geen tweede keer in het hoofd. Klein beetje meer vertrouwen in haar eigen voetbalkwaliteiten dan gaat het helemaal goed komen.

Tygo: Complete middenvelder met goede opkomende kwaliteiten waardoor hij ook vaak scoort.

Jona: Verdediger met longen als een paard, in dit team heeft hij ook de voorname rol om ''op het huis te passen''.

Guus: Heeft een tomeloze energie maar weet soms ook niet zo goed wat daarmee te doen.

Luan: Hij organiseert onze verdediging. Beetje een kruising tussen Frank Lampard en John Terry. Ook net als Terry de neiging om te veel te roepen.

Omar: Onze eigen Pogba is  als centrale middenvelder dit seizoen meestal de beste van het veld. Heeft een prima pass en schot. Soms nog wat te braaf.

Teun: Echte teamplayer misschien niet de snelste maar erg goed aan de bal.

Mark: De man die alles voor wedstrijden etc. regelt en tevens vaste vlagger.

Jurre en Owen: De trainers die dit team de fijne kneepjes van het voetballen leren.

Naast deze sterspelers hebben een aantal spelers en speelsters van andere teams meegedaan, rest

ons deze van harte te bedanken.

We hopen zo snel mogelijk weer in competitieverband actief te zijn.

Leiders JO13-1